Søg på lokalafdelingens hjemmeside
Logo

Orientering om nyt bookingsystem i Lokalafdelingen Ebeltoft

Der er kommet nogle ændringer i tilmeldingsproceduren til afdelingens arrangementer.
Hvert enkelt medlem skal ved første tilmelding til et arrangement aktivere sin profil med fødselsdato og medlemsnummer. Derefter bruges oplysningerne hver gang, du tilmelder dig.
Der vil desuden være mulighed for at få en samlet oversigt over de arrangementer, du har tilmeldt dig.

Der er fra Ældre Sagens frivilligservice lavet gode vejledninger til, hvordan du bruger det nye system.

Link til: Vejledning til oprettelse (aktivering) og Vejledning til tilmelding

Du desuden et prøvearrangement på hjemmesiden: ”Test af nyt bookingsystem”.

Link til: Test af nyt bookingsystem

Brug vejledningerne og prøv, om det virker – hvis det gør, er du klar til at tilmelde dig de nye spændende aktiviteter.
Hvis det driller, vil der være hjælp at hente fra afdelingens webmaster Svend Erik Kjær Laursen, mail aeldresagsvenderik@gmail.com eller tlf. 21 48 61 30

Systemet er nyt for os alle, men når vi hjælper hinanden, bliver det godt. 

Vejledning for medlemmer:

Klik på Gå til tilmelding, og opret dig med fødselsdag og medlemsnummer. 

Du kan benytte et vilkårligt arrangement, der er åbent for tilmelding, til at oprette din brugerkonto i det nye system.
Klik på Log ind

  • Felt 1. indtast dit medlemsnummer.
  • Felt 2: Indtast din fødselsdag med alle tal ud i et husk 19 i årstal, efterfulgt af dit medlemsnummer.
  • Ved familieskab, skal det medlem som står nederst på medlemskortet indtaste et 2-tal efter sit medlemsnummer både i Felt 1 og Felt 2.
  • Du kan tilmelde flere medlemmer hvis du kender fødselsdato og medlemsnummer

Så kommer navnet på medlemmet fra klik på navnet og klik næste.

Hvis du ikke fik betalt kan det klares ved at klikke på de 3 streger og på Mine fakturaer

Du skal logge ind hver gang du vil booke online.

Sidst opdateret 04.10.2024