Online tilmelding og betaling
Du kan tilmelde dig og betale for deltagelse i vores arrangementer via vores hjemmeside på følgende måde:
På din PC, telefon eller tablet, finder du vores hjemmeside ved at indtaste aeldresagen.dk/vejen i søgefeltet, hvor du plejer at søge efter oplysninger på nettet.
Når hjemmesiden vises, klik på feltet AKTIVITETER i bjælken for oven.
Find det arrangement du vil deltage i ved at gennemsøge muligheder.
Klik på arrangementet.
Du vil nu kunne se oplysninger om emnet. Er der åbnet for tilmelding og ledige pladser, kan du tilmelde dig ved at klikke på det røde felt "TILMELDING"
Start med at indtaste dit medlemsnummer og fødselsdato og klik på HENT OPLYSNINGER. Nu kan du se om tlf.nr. og mailadresse er korrekt. Er der fejl eller mangler kan du rette/tilføje, det der mangler. Vil du tilmelde flere, så vælg antal og udfyld oplysninger om disse. Klik næste.
Er du ikke medlem; (denne mulighed gives kun, såfremt arrangementet/aktiviteten er åben for alle) kan du klikke på dette og så udfylde oplysningsfelterne med Navn, Adresse, telefonnummer (mobil eller fastnet) og mailadresse. Mailadressen skal gentages i næste felt og derefter på næste.
Du bliver ledt videre til betaling. Vælg mellem Dankort eller mobilpay. Følg vejledningen på siden og felterne udfyldes og godkendes. Du får en kvittering på mail som du kan fremvise når du kommer.
Tilmelding er kun gyldig når både tilmelding og betaling er gennemført og godkendt, og som hovedregel er det bindende.
Har du problemer med tilmelding, hjælper vi meget gerne. Ældresagens IT-medhjælper er på Knudepunktet hver torsdag fra 9.30-10.30 undtagen i Juli mdr. Du kan kontakte den tilmeldingstelefon der står under hvert arrangement. I særlige tilfælde kan vi hjælpe dig i eget hjem. Kontakt Henning Jensen 22 63 46 37
Sidst opdateret 24.11.2024