Søg på lokalafdelingens hjemmeside
Logo

Få MitID uden nyere telefon og pas

For at få MitID skal man være identitetssikret. Det er en sikkerhed for, at du rent faktisk er den person, som du giver dig ud for at være med MitID.

Har du problemer pga. en ældre telefon eller for gammel /manglende pas, skal du på Borgerservice

Når du først er identitetssikret, kan du bruge MitID på de fleste smartphones. Og har du før brugt NemID appen, kan du som udgangspunkt også bruge MitID appen.

Hvis du ikke ønsker eller kan bruge appen på telefonen, kan du få en kodeviser eller kodeoplæser, der fungerer lidt som Nøglekortet i pap. Og så kan du fortsætte med at bruge MitID, som du har gjort med NemID hidtil.

IT-caféen (Datastuen)  kan hjælpe hver torsdag kl. 10:00 - 12:00, hvis det giver problemer med at få MitId

Sidst opdateret 19.04.2024

  • Hans Hertzum-Larsen

    • IT koordinator i koordinationsudvalg
    • It og teknologi generelt

    Tlf
    29456322