Samarbejdsaftaler om annoncering og markedsføring
Ældre Sagens sekretariat har indgået samarbejdsaftaler om annoncering med Jysk Fynske Medier, Det Nordjyske Mediehus og Sjællandske Medier. Dermed har vi næsten et landsdækkende tilbud. Målet er at få de sidste områder med fx Herning og Bornholm, så alle lokalafdelinger på sigt har et tilbud, de kan benytte.
Vi ved, at behovene hos lokalafdelingerne er meget forskellige. Derfor har vi lavet en løsning, som vi mener, gavner flest mulige lokalafdelinger.
Med aftalerne er lokalafdelingerne sikret minimum 20% rabat, uanset antal indrykninger. De endelige priser vil afhænge af den enkelte lokalafdelings samlede engagement.
Priserne afhænger af annonceformat, placering og hvor meget annoncering man forpligter sig til. Derfor skal lokalafdelingerne bruge samarbejdsaftalerne som udgangspunkt for at komme i gang med at drøfte mulighederne for deres lokalafdeling med hhv. Jysk Fynske Medier, Det Nordjyske Mediehus og Sjællandske Medier.
En del lokalafdelinger har allerede en god dialog og en god aftale omkring markedsføring med deres lokale mediehus og lokale medierådgiver. Det skal de endelig fortsætte med. Vi laver ikke om på noget, der allerede fungerer.
Aftalerne skal ses som et uforpligtende tilbud til at komme i dialog om mulighederne for annoncering og markedsføring.
I aftalerne vil lokalafdelingerne blive præsenteret for tre løsninger:
- Dag til dag markedsføring
- Abonnementsløsning
- ”Rudersdal-modellen”-partneraftale
Hos Jysk Fynske Medier, Det Nordjyske Mediehus og Sjællandske Medier får lokalafdelingerne tilknyttet en medierådgiver, som kender til vedhæftede aftaler.
Lokalafdelingerne vil ikke blive kontaktet uopfordret af Jysk Fynske Medier, Det Nordjyske Mediehus og Sjællandske Medier om samarbejdsaftalerne. De skal selv tage kontakt til medierådgiverne, hvis de ønsker at høre mere.
Kontakt Jannik Lindholm i Marketing på tlf. 3396 8619 eller jal@aeldresagen.dk, hvis I har spørgsmål til aftalerne. Aftalerne kan ses herunder: