Careplanner i vågetjenesten
Kunne du tænke dig, at vagtplanlægningen i jeres vågetjeneste blev lettere, så kom med på workshop, hvor du lærer at bruge systemet Careplanner til at planlægge jeres vagter.
Careplanner et online system, som er udviklet i samarbejde med frivillige i vågetjenesten. Det er meget enkelt at bruge - også for ikke IT-kyndige.
På workshoppen bliver alle de vigtigste funktioner i Careplanner gennemgået, og du får rig lejlighed til at afprøve dem sammen med Stefan og Alexandar, der har udviklet systemet.
Når du efterfølgende kommer i gang med at bruge systemet, er det også Stefan og/eller Alexandar, du vil kunne ringe til for at få support, hvis du støder på problemer undervejs, når du bruger Careplanner.
Du skal medbringe enten en computer eller en iPad til workshoppen, så du selv kan afprøve systemet. Vi anbefaler også, at I kommer 2 fra hver vågetjeneste, hvis I er flere om at passe telefonen og sætte vagter.
Du kan her se en lille film om, hvad Careplanner går ud på via dette link: https://www.youtube.com/watch?v=G3C7Rudrm1U
Der er kun 15 pladser på workshoppen, og tilmelding sker efter først til mølle.
Sekretariatet dækker udgifter til transport.
Undervisere
Alexander Ogdal Møller og Stefan Frederiksen, Careplanner
Dato og sted
10. marts 2025
Ældre Sagen
Snorresgade 17-19
2300 København S
29. marts 2025 (lørdag)
Scandic Regina
Fonnesbechsgade 20
7400 Herning
Tid
Kl. 9.30-16.00